tisdag 20 november 2012

Hej världen!

Äntligen nu så har vi i 2D skaffat en egen klass-blogg!


3 kommentarer:

  1. Åh vilket roligt initiativ! Ser fram emot att följa er blogg :)

    SvaraRadera
  2. Toppenbra jobbat Sara GH och Lotta F! /Lollo

    SvaraRadera